Atunci cand ne gandim la crearea sau transformarea unui spatiu de lucru la domiciliu, exista un element cheie care nu ne poate scapa.
Trebuie sa avem un birou la care sa ne dorim sa fim, un loc care sa fie atractiv si motivant si care sa transforme momentul in care incepem sa lucram, in ceva placut si agreabil.
Este necesara o reorganizare si incearca sa gasesti un spatiu confortabil pentru munca de acasa, de la cele mai simple birouri pana la cele mai elegante si mai spatioase, care iti permit sa creezi un loc pentru munca confortabil.
Un aspect fundamental al lucrului de acasa este ca trebuie sa stii cum sa iti gestionezi viata de familie si cea profesionala pentru a nu-ti pierde concentrarea necesara si a reusi astfel sa iti duci la bun sfarsit ziua de lucru.
De aceea, locul destinat acestui scop trebuie sa fie unic si, daca este posibil, separat. Iata cateva sfaturi care vor fi o buna referinta pentru a sti unde si cum sa amenajezi un birou acasa.
Unde asezi biroul?
Chiar daca lucrezi de acasa, orele de munca trebuie sa fie productive. De aceea, primul criteriu de care trebuie sa tii cont este asezarea corecta a biroului.
Gasesti numeroase modele de birouri in magazinele online, in functie de dimensiunea de care ai nevoie. Este indicat sa amplasezi biroul intr-o camera in care ceilalti membri ai familiei nu stau prea mult timp, precum holul sau chiar dormitorul, daca spatiul iti permite.
La fel de util ar fi sa asezi biroul langa o fereastra, pentru a beneficia de lumina naturala pe timpul zilei.
Cum alegi scaunul potrivit si accesoriile?
In afara de birou, pe care vei amplasa imprimanta, agendele si laptopul pe care lucrezi, vei avea nevoie si de un scaun potrivit, astfel incat sa lucrezi confortabil.
…
Citeste continuarea aici: Cum ar trebui sa amenajezi biroul de acasa?